PACO'S TACOS ON VALENTINE'S DAY.

PH: photos by me from Valentine's Day at PACO'S TACOS with Sam.
 
- Under kvällen på Alla Hjärtansdag innan jag skulle hoppa in i baren och jobba, hämtade Sam upp mig och tog mig till Paco's Tacos som är ett grymt tacoställe mitt i stan. Där köpte vi fyra olika tacos och delade de samt en jug med Sangria givetvis.
 
Stormen har ännu inte börjat och jag har redan hunnit med 250m simning, jacuzzi och meditation i bastun. En dusch, fruktsallad och en snabb cykeltur hem senare är jag tillbaka i rummet och lyssnar på lite Indie och ska ta mig till Lentil för lite kvällsmat om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0