ONE OF THE CRAZIEST NIGHTS IN MELBS.

 
- Ett gäng bilder från en av våra galnaste utekvällar. Hur många konstiga och roliga minnen som helst från den kvällen. De sista bilderna är till er Chicca och Ari, detta är hipsterkillen jag nämnde för ett tag sedan. Ett kort kapitel.
 
Apropå fest, på lördag ska vi ha en galet stor fest. Enligt Facebook kommer 97st och över 200 är bjudna. Det kommer bli så sjukt. Fett skönt att ha nära till sängen när kvällen är avslutad om den nu blir det. Vågar inte ens tänka på hur huset kommer se ut på söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0