GOOD DAY WITH STRESS.

PH: One of my 3 jobs, the cafe. // Breakfast at Lentil. // Lunch at work. // My love.
 
Onsdag 00:25
 
- Vaknade 08, somnade om och var uppe 09 igen. Åt lyxfrukost i solen på Lentil med en av killarna som jobbar där som är från Queensland, skrev, cyklade till Australiens huvudkontor för NIKE där min kompis Cal jobbar, kom inte utan Guest Pass (yeah!), hängde där ett tag, körde en kort hatha yoga session, köpte en ny laddare då Daniella trampade sönder min mobilladdare...
Därefter till caféet en snabbis, hem och dusch, dra till ett av de bästa caféen och rosteri i Melbourne, Proud Mary där det givetvis blev mer kaffe med Mike och de snygga baristakillarna, cyklade till stan, köpte två lådor sushi, drog till tågstationen, åkte till Caulfield University och gjorde min RSA course, fick 100%, tog tåget tillbaka till CBD, cyklade hem, berättade om min dag för Daniella, småäta och sedan sova.
 
Bra dag, mycket kaffe och stress men mycket gjort!
Nu väntar sängen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0