FROZEN YOGHURT.

PH: Frozen yoghurt with Tom.
 
Torsdag 10:42
 
- Det är redan 27grader och klockan är inte ens elva på förmiddagen.
Om en timme drar jag och möter upp Sofia utanför någon supermarket och handlar på oss lite mat. Därefter drar vi till Edinburgh Garden, en gigantisk park med basketplan, skatepark och massvis med unga vuxna, hundar och chill atmosfär.
Picknick står på schemat och sola lite givetvis.
 
Happy Vaneltines Day everyone!
Efter Daniellas jobb ska vi två kanske hitta på något. Kl 22:00 börjar jag jobba i baren och innan dess ska jag kanske träffa min kompis Sam och hänga lite med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0