CITY TRIP // NAUSEA.

Ph: roadtrip in the city with D and the boys. Toby got quite tired after that...
 
Lördag 18:21
 
- Jobb på Huxta i 5.5h är nu avklarat, Daniella sprang in med en påse frukt till mig bara för att jag inte kan hålla ut så länge utan mat. Tack bästa du!
Som tyr smygmatade grabbarna i köket mig med pinapple och en halv hurgare. Därefter blev det staff meal och jag åt aldeless förmycket av rödkålen vilket ledde till illamående. Nu sitter jag här hemma och spottar i en påse och känner mig fortfarande illamående..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0