CHILLING & DRINKING AT THE BALCONY.

PH: chilling and drinking at our balcony in our last home at the boys apartment.
 
Lördag 18:03

- Börjar dagen med att slänga upp lite bilder från när jag, Jarrod, Tom och Amelia förfestade hemma innan vi drog ut en sväng och stökade.
Drog ner till Lentil As Anything och åt lyxfrukost innan jobbet på Huxta imorse med min kära sambo Daniella, bra början på dagen. Hängde med några travelers från Melbs och en indisk/fransk. De spelade och sjöng vid frukosten och massa fotografering. Älskar denna plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0