BOURKE ST // THIS DAY.

Ph: Bourke st by me.
 
Måndag 17:15
 
Jag avslutade veckan på DAYDREAMZ med Sofia och Zeenat då vi och ett x antal hipsters hoppade runt till 70/80-tals pop, soul och allt där emellan och dansade hela kvällen. När klockan var 10pm hade Dj:n gjort sitt och vi drog vidare tillThe Grace Darlings med ena dj:nNär klockan närmade sig 11pm var det dags för mig att krama och pussa alla hejdå för att cykla hem och lägga sig.

När klockan slog 06:37 var jag vaken igen.
Det är så himla kul att det finns uteställen som är i liv och rörelse hela kvällen. Då känns det perfect att vara ute och dansa av sig några timmar men ändå få tillräckligt med sömn inför en tidig morgon på jobbet dagen efter.
 
Kl 08am var jag på jobbet igen och sprang runt till kl 3pm. Efter 7h arbete unnade jag mig ett bar simpla låga svarta skörade skor och en sportsula. Har bara flipp flopps, sandaler, träningsskor och mina höga platforms. Därför kände jag att jag behövde införskaffa mig ett par vardagliga låga skor. Dock är jag inte nöjd med de då jag sett så himla många ursnygga skor och boots men går hem med de simplaste och billigaste av dem alla. Funderar om jag kan pimpa de på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0