130204.

Ph: Joakim och Alex under min sista utekväll med högskolegänget. // Testar min nyaste bikini. // Biljetten som tog mig från Abu Dhabi till Melbourne. // Darlings Garden. // Första Fish n' Chips i Melbs. // Lunch på caféjobbet.
 
Måndag 10:50
 
- Förlåt för dålig uppdatering. Har haft mycket för mig som jobb, möten, träning, hänga med vänner och dylikt.
I lördags blev det barrunda med Zeenat från Stockholm, därefter fortsatte festen inne på Bills Bar efter att Daniella slutat jobbet. Där hängde vi med vår maneger och lite jobbarkompisar, sedan hem till Jarrod med ett gäng samt våra flatmates som vi bor med.
 
Igår fyndade jag på en marknad, handlade mat, jobbade och fick en bunt ansiktsmasker från min jobbarkompis, en kille som jobbar som modell vid sidan om. Bra dag.
Fick även över 9h sömn inatt och nu är jag utvilad och äter frukost.
Bra början på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0