-

 
Fredag 19:35
 
- Fan vad trött och snurrig jag var i huvudet på jobbet i cafét idag. Måste sova mer... Ska försöka byta ut mina två caféjobb i stan mot ett barjobb på gatan bredvid vårat kommande boende. Då slipper jag börja jobba vid 07:30 och kan gå upp runt 09 varje dag. Vilken dröm!
 
Fick med mig en heldel mat hem iallafall. Två organic juicer, en stor cecarsallad, lasange, två pajliknande grejer med spenat och dylikt och fem banana bread! Jag klagar inte.  ;)
 
Efter jobbet kollade jag på skor i stan, tränade en timme, tog en lång dusch, käkade gratismat från jobbet och chillar hemma med Toby nu.
Ska dra in till stan ikväll och träffa Valon A från Halmstad som är på besök här fram tills imorgon.
Ska visa honom lite rooftop barer och därefter får vi se vart kvällen tar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0