-

Ph: Melbourne streetart by me.
 
Fredag 15:30
 
- 7 timmar avklarade på cafét. Snart ska jag möta upp min finska kompis Elli som jag träffade när jag bodde i Grekland över sommaren 2011. Vi har inte träffats på över ett år så det ska bli så kul att träffa henne och hennes vän! De ska hänga med mig när jag ska göra mitt lilla projekt som jag berättade om igår. Sofia från Stockholm kommer också för att hålla mig sällskap.

Vad är det nu jag har i kikaren..? Vad sägs om att spruta in lite mer ink i huden?
Sorry mamma, du kan inte stoppa mig. 30min kvar! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Jag planerar att åka ner till Australien i höst/vinter och stanna runt 9-12 månader. Har ni åkt via någon organisation eller fixat allt helt själva, och varför valde ni att göra så? :)

Svar: sv: hej, vad kul! Vi åkte helt själva= billigare, mer äventyr, du bestämmer, det är inte massa extra saker man ska hålla reda på det är ett nytt liv med massa äventyr. :)
Paparazzibecka

2013-02-08 @ 10:53:17

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0