ROAD TRIP, 23th Of May - CAIRNS, QLD. //HOTEL ROOM LIFE.

 
- Jag bodde på ett 5-stjärnigt hotellrum med min kompis som gjorde några plåtningar på hotellen vid två tillfällen och jag njöt till tusen.
Den 23e maj var det första gången jag badade i ett vanligt badkar sedan 3-4år tillbaka. Sjukaste känslan...
 
Därefter satt jag i vår king size bed och skrev, lyssnade på musik, hoppade i sängen och andades in tropikerna på balkongen. Därefter var det dags att dra tillbaka till mitt djungelhostell där jag styrde upp en god och näringsrik frukost.
Happy days!
 

Kommentarer
Postat av: elin

jag förstår inte riktigt... Hur länge ahr du varit ute på resa? Bor du inte på hotell? Vad gör du på dagarna? Vart är du och hur har du råd?

Svar: sv: Sorry for late answer.Jag har bott i Australien i 13 månader och reste runt i nästan 3 månader. Jobbade resten av tiden i den feta staden Melbourne. Nu har jag lämnat AU och reser runt i south east asia med pengarna jag sparat från när jag kom tillbaka för att jobba igen efter mitt resande i Au. När jag reste i Au bodde jag i en van, hostel, couch surfing och hos vänner.
Paparazzibecka

2013-08-24 @ 00:01:46

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0