MUM'S HERE!

Ph: lovely Fitzroy.
 
Söndag 11:05
 
- Mamma är här!!! Runt halv 10pm såg jag mamma gå på Southern Cross Station.
Det första jag gjorde var att ta en snabb bild och sedan sprang jag mot henne och vi kramades om länge. Båda fick tårar av glädje och det kändes så obeskrivligt!
 
När vi kom till min lägenhet tappade hon hakan av både själva lägenheten men även utsikten över hela staden. Levande ljus, Mishka spelandes ur högtalarna och lite massagen. Sedan var det dags att sova.
 
Nu ska vi ut på äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0