GOOD DAYS LIKE THIS.

Ph: Me at work.
 
Måndag 17:15
 
- Igår kväll hade jag en toppen tjejkväll med Daniella som tillslut däckade på soffan. När vi alla vaknade åkte vi till Lentil och åt lyxbrunch. En promenad vid Abbotsford Convent med och sedan åkte vi in till stan för att leta efter ett par nya skor till mig. Jag var ute efter Vans men det blev istället leopardmönstrade Converse. Älskar de!
Efter lite spring i affärer inne i CBD sa vi hejdå till Dani och gick och handlade lite inför middagen.
 
När vi kom hem blir det god och nyttig middag, music och chill i soffan. Ska förhoppningsvis träffa min engelska kompis Jack en sista gång innan han flyttar upp till Darwin igen. Ikväll är det jobb på schemat med. Bra dag som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0