asianlunch//dinnerplans.

Ph: asian lunch with Dani.
 
Söndag 16:42
 
- Nu har jag städat undan och ringt två vänner medan Ben är ute och handlar det sista för ikväll.
Det blir hejdå-taco-middag här med vin som pricken över I:et.
Igår sa jag hejdå till mina fina vänner Sofia och Zeenat då jag inte skulle få se de för ens nästa gång vi alla är i Sverige eller en annan plats tillsammans. De åker nämligen tillbaka till Sverige under en av de två månaderna jag kommer resa på east coast. Vilket betyder att de kommer saknas i Melbs när jag kommer tillbaka.
Men idag får vi hänga en allra sista gång, igen! Yey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0