130411.

Ph: photos from my job. // Me, Sunny and Sam.
 
Torsdag 13:01
 
- Hej världen. Nu är jag här igen. Bakom en datorskärm på 13e våningen mitt i centrala Melbourne i spännande Australien.
Igår blev det drinkar, rött och lyxig tapas innan komedishowen med Sunny. Riktigt roligt var det.
Idag hängde vi bara och latade oss fram tills nu.
Slut på latandet för idag. Nu är det dags att ta tag i dagen och göra något vettigt.
 
Klockan 2pm har jag tid hos en läkare som ska vaccinera mig en sista gång så jag kan dra ut på fler äventyr utan att dö. Kan vara ganska bra det där.
Därefter ska jag hämta upp mamma på stationen som vart i Torquay och hälsat på lite gamla vänner. Efter det ska jag ta henne till Brunswick St Gallery och sedan gå runt på Brunswick st och kolla i affärer. Förhoppningsvis klippa mig med.
Klippte mig nämligen för två dagar sedan med gick till ett skitställe där en trashig kines klippte mig utan att använda några produkter, vatten eller borsta ut håret först. Det var det sjukaste jag vart med om. Har aldrig varit så missnöjd så jag ska gå till ett annat ställe som kan fixa till mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0