130404.

 
Torsdag 15:14
 
- Hey heyy! Efter ett lugnt pass i baren med Sam igår landade jag hemma i sängen 03 och var uppe i varv kl 10am igen.
Åt frukost med några amerikanska vänner på Lentil och planerade resor. Därefter drog jag på jakt efter en ny adapter då min gick sönder igår. Efter en timmes letande hittade jag en, inte lika bra som min förra men jag klarar mig iallafall inför de kommande resorna fram tills i början av nästa år.
 
Tog en snabb dusch när jag kom hem då solen äntligen hittat tillbaka till Melbourne och svettat ner mig i mina träningskläder och poncho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0