WHAT A GOOD SATURDAY!

 
- Dagen kunde inte börja bättre.
Efter en sjukt mysig kväll/natt med min vän Sara som kommit ner till Halmstad från sin nya hemstad Skövde, somnade jag med laptopen bredvid mig. Vaknade upp runt halv elva av att mobilen ringde. Det var det tredje personen  som var intresserad av min gamla systemkamera.
Jag la nämligen ut en annons på Blocket igår eftermiddag och för en timme sedan blev den såld. Nu har jag pengar till en ny och bättre kamera som även kan filma. Ska köpa den idag eller imorgon! Den blir perfekt till Australien. Då kan jag filma några sköna videoinlägg till bloggen. ÅH, jag är såååå exalterad.
 
Sedan kom mamma och hennes BF hem. Då hade han en försenad födelsedagspresent som var en ny och grym reseväska!! ÅH VILKEN UNDERBAR DAG!
Nu kan jag packa ner hela mitt liv med säkerhet. :)
En lila/blå 90 liters väska. Perfekt! Kan inte sluta le nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0