PERFECT BOYS // WHAT'S UP IN GOTHENBURG.



- Dagens första blogginlägg blir inget bättre än bilder på ett gäng snygga killar med perfekt stil.
 
Igår var jag och Michaela på Breeze BlogParty och det bästa av allt var ju det stora fruktfatet som vi kastade oss över samt goodiebags och massa juice som vi fick med oss hem, haha.
 
Därefter blev det födelsedagsfirande av Michans kompis Carro och sedan utgång.
Kom hem runt halv fyra kalla som fan och skakade mig till sömns efter en kopp te.
 
Nu har vi mest suttit och fixat lite blogg stuff, druckit kaffe, käkat mackor, gått igenom våra goodiebags och lyssnat på Joshua Radin.
Om mindre än 5h kommer jag få höra honom live och drunkna i hans ögon när han ska spela på Trädgårn här i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0