DAYS WHEN YOU CAN'T WORK OUT.

 
- God morgon Göteborg!
Igår blev det lite fest på Haga/Linné tills jag blev alldeles för trött och tackade nej till ett ställe jag så länge velat dra till. Kanske hinner med det ikväll istället.
 

Gud vad jag känner starkt träningsbehöv när jag inte tränar på lördagsmorgonen. Det räcker med två pass sen är jag fast. Hade så gärna velat träna Yoga och Afro idag... Men har man inte tillgång till det får man göra annat. som t.ex. bilden ovan. Är nyttigt, grönt, drick mycket vatten, ta kanske en promenad eller något liknande och le! Även fast du inte är glad lurar leendet hjärnan att du är glad och då blir du lite gladare även fast det kanske låter löjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0