BACKPACKING - MADRID #8.

PH: Madrid.
 
Att säga hejdå till Madrid var inte kul, lika så Barcelona och hela Spanien..
Men ibland måste drömmen ta slut för att man ska inse hur bra man har det och inte drunkna i paradiset. Jag stortrivs och kan lätt tänka mig att plugga spanska i Barcelona eller Madrid vilket jag funderat över ett tag. Men först ska jag flytta till andra sidan jorden, Australien. Bli sambo med en fin vän, träffa gamla vänner och resekompisar samt leva livet där och jobba. Lära mig surfa, bli en storstadstjej för att sedan leva ett hippieliv på kusten. Ser verkligen fram emot det.
 
De två sista månaderna i Sverige är fullproppade med massa kul varje vecka. Can't really complain now.
Life is so good sometimes.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0