NO WORRIES.

Ph: me in Madrid.
 
- Hey hey hey heeey! Efter en skön filmkväll i regnet med Eddie kände jag verkligen att hösten har kommit. Dock är det väldigt soligt nu, men det lär ju inte hålla länge.
But hey, no worries.
 
Tanken att Australiens sommar inte ens har börjat gör mig galen och taggad och oavsett om det inte skulle vara så varmt hela tiden så är det alltid varmare än i Sverige och bara att veta att man befinner sig på andra sidan jorden bland massa nya spännande människor och helt ny miljö gör en hög på livet.
GIMMIE-INDIE-Radion spelar favoritlåtarna, dricker kaffe, kollar på bilder från min blivande ort och tar hand om mamma lite som ligger förkyld i sängen.
Helt perfekt morgon, förutom the last part, höhö..
Hörs snart igen folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0