SVULLEN, SEG & HÖSTMYS.

Ph: Evening in Halmstad. // My dip-dyed hair. // Bought my laptop with cash. // Mathildas apartment before moving out. // Me at my longboard. // Me.
 
- Blöööh... Känner mig helt svullen och seg. Visst tränade jag idag, och tro mig, jag kommer få mer träningsvärk imorgon än vad jag fick dag från mina två nya PT-planerade pass.
Ikväll blev det fruktfrossa, One Tre Hill, myskläder, levande ljus och te. Jag vet,  många av mina kvällar låter så. Men man får ju passa på att höstmysa de sista veckorna innan man beger sig till sitt "nya hem" i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0