12 HOURS WORK.

 
- Hej  säger en tjej med tränade vader (bilden ovan). Haha..
Igår var det fullt ös. Först menyprovning på Boom Boom Room och därefter var det bara till att rigga upp baren, springa upp och ner för tre våningar med kartonger fulla av öl, cider, spritflaskor och dylikt.
 
Hela Boom Boom lös av glädje när bandet Cotton Club spred sin kärlek genom musik. Det hördes ända ut på gatorna och de körde alla de bästa amerikanska klassikerna med en stor show.
Cotton Club kanske vissa av er känner igen från Melodifestivalen 2004 eller från kronprinsessans Victorias vigsel ect. Jag hade inte hört talats om de tidigare men fan vad sköna de var. När de inte spelade och sjöng på scenen så hängde de uppe vi min bar och roade mig när det var lugnt.
 
Efter tolvslaget smällde det av ännu mer och jag sålde riktigt bra i baren. Det bara vällde in med folk till vårt ställe och vi alla satt i skiten och hade fullt upp. Vilket resulterade 12 timmars jobb och en skön landning i sängen kl 06:00.
Gissa om jag är trött idag..? JA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0