OUR FIRST PLANS I AUSSIE // DARK HAIR.

 
- Hey heyy! Idag kom Daniella till mig för att snacka lite Aussie.
Vi kollade lägenheter, drack kaffe och te samt skypade med en kille vars rum vi ska hyra de två första veckorna i Melbourne som vi ska ha tills vi hittar vår egna lya.
 
Allt gick toppen och vi är så sjukt exalterade! Nu ska jag bara skriva till min andra vän i Melbs ang. en australiensisk välkomstmiddag som vi blivit bjudna på.
Redan massa planer innan vi ens hunnit lämna Sverige!
 
Oh, and by the way! Jag färgade håret mörkare idag, och JA, nu är jag äntligen nöjd!
Jag vet.. håret ser svart ut men det är mörkmörkmörk brunt. Lovar. Ska ta några bättre bilder imorgon som jag lägger upp i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0