LUNCH WITH KEVIN.

 
- Ny dag, nya tag. Det blev en lite utgång igår igen trots allt. Denna gången med Chicca, Leo och hans gäng. Han säga hejdå till ännu fler vänner och arbetskamrader.
Från och med nu ska jag inte lämna lägenheten mer efter kl 23 i kylan. Det var fruktansvärt igår!
Nästa gång jag går ut sent i kylan blir på torsdag och då tar jag tåget till Köpenhamn flygplats.
 
Sitter just nu och kollar på en inspirerande och drömmande film. Det är som att kolla på sitt framtida drömliv i tv oh veta att man är ett steg närmare imon några dagar. Yey!
 
Men nu får jag sluta skriva. Ska ta cyklen ner till stan för att luncha med Kevin. Det var oerhört länge sedan. För länge sedan! Well... time is money! Gotta go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0