HOLLYWOOD SMILE @ ALEXISKLINIKEN.

- Yeah, I got it!
Well... hello Hollywood smile. Big THANK YOU to AlexisKlinigen in Göteborg, Drottninggatan 25.
 
Fuck alla tandkrämer ni ser på tv-reklamerna. Tänk på vad ni äter och dricker och är ni kaffeälskare som jag eller röker sönder ela lungor så får ni göra som jag, Big Brother-Peter O, min snygga vän Julia W, Bingo Rimé, Martin Lidberg, killarna från Dead By April, massa andra IDOL & Big Brother-deltagare m.m. och dra er till AlexisKliniken där självaste Alexis fixar ett skinande leende på max en timme.
 
Ni hittar honom HÄR och på FB-sidan HÄR.

Kommentarer
Postat av: Alexis Hall

Kul att du blev nöjd med tandblekningen på Alexiskliniken i Göteborg!
Alla är varmt välkomna till Alexiskliniken ange "making you smile"
så får ni ett riktigt bra erbjudande på tandblekning hos Alexiskliniken 031-120 800

2012-10-12 @ 23:39:01
URL: http://alexiskliniken.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0