HELLO MELBOURNE!

 
Söndag 13:47
 
- FINALLY! Det har vart en lång resa hit till Melbourne. Efter Bryssel landade vi på den gigantiska flygplatsen i Abu Dhabi. Där var flyget försenat i 3h så vi passade på att frächa upp oss med test-smink och skålade in vår in vårt nya liv med lite gratis den nyaste Black Label whiskyn.
 
Flygplanet var jättelyxigt och fint. Speciellt First Class! Vi fick god mat (för att vara flygmat) och hade en varsin tv-skärm med kontroll där man kunde se sjukt många filmer, serier, spel, radio, nya album och även flygyoga som jag givetvis valde, haha.
Daniella hade lättare för att somna på flyget men istället så sov jag bättre första natten här i Melbourne.
Det var lite turbulens men inte så mycket som förväntat, dock var jag ändå rädd. För er som missat det så är min allra största rädsla att flyga samtidigt som det bästa jag vet är att resa. Men man kan ju inte få allt.
 
Min kompis Trav som jag träffade i Valencia hämtade upp oss från flygplatsen och körde oss hem till han och hans familjs hus. Vi fick nattmackor med jordnötssmör, snackade lite med hans föräldrar och tog sedan en ordentlig dusch innan vi fnittrade oss till söms i vårt stora rum som vi fått låna här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0