EVENING IN BYDGOSZCZ.

 
- Har ni vägarna förbi Bydgoszcz så är det ett måste att besöka MOZG. Det bästa stället i stan. Där samlas många konstnärer och andra artsy people i den treliga, lite underground miljön för att dricka, umgås och lyssna på livemusic som spelas till och från.
 
Sista bilden är på min norska vän Alen som bor i Bydg. Det var första gången jag presenterade MOZG för honom och är säker på att han kommer bli vän med hela crewet fram tills nästa någon jag kommer dit. För han gillade verkligen stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0