@ COSTA CAFÈ IN BYDGOSZCZ.

 
- Hey folks. Nu sitter jag inne på Costa och dricker ice cappuccino med kusinen.  Vi har nyss käkat asiatisk lunch på ett mysigt sushiställe utomhus. Det är sjukt vad fint väder det är idag. solen bränner och jag svettas i min tunika och jeansen när jag sitter i solen. Det är över 20 grader ute!
 
Jag sov som ett litet barn igår hos mormor och la mig äntligen lite tidigare då jag var helt slut efter resan.
Snart ska jag dra till en fin restaurang som heter Sowa för att fira mormors namnsdag. Här i Polen är namnsdagen minst lika stor som födelsedagen. Så då får jag träffa lite efterlängtad släkt och äta god mat.
 
Ikväll blir det en lugn kväll då jag kanske drar tillbaka till kusinen och hänger med hennes 2.5 åriga dotter Zosia.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0