A CRAZY NIGHT OUT I HALMSTAD.

 
- Åh shit.... Vilken spårad kväll. Jag och Cristina fixade oss hemma hos mig, hade massa mysigt tjejsnack och drack White Russian. Sen bar det av till Max på förfest med champagnen. där skålades det, applåder, frieri, tårar och vackra tal. Jag blev lite emotional av de fina avskedstalen men hade en fantastisk kväll.
 
Sen bar det av till stan. Vi sprang in på Morfars för att dansa av oss, träffa lite snygga vänner och shotta absint. Efter det blev det en snabb runda till mina två senaste arbetsplatser för att krama om chefer och arbetskamrater. Blev lite emotional där också och därefter blev det efterfest hos Daniel och Jamil.
En promenad hem i kylan med sällskap av Cristina och Nur för att sedan däcka i min underbara säng.
TACK ALLA FÖR IGÅRKVÄLL. Kommer sakna er sjukt mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0