WORKING ALL DAY, ALL NIGHT.

Ph: Daniella & Pamela during staff-lunch last sunday.
 
Fredag 00:37
 
- Efter att ha varit utan mat (utom då vissa jobbarkompisar lyckades smuggla lite salumi eller dylikt till mig) i 7 timmar så var det äntligen dags för staff-lunch. Dock inte detta på denna bilden ovan, det är från vår första staff-lunch. Men idag var det sallad och pastarätt. Jag och Daniella var helt hjärlpumpade så vi lastade två stora stålar med mat och satte oss ute på gatan i solen som två halvt däckade uteliggare med restaurangsskålarna i knät och slängde i oss maten.
 
Snart är det läggdags.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0