VIDEO - MELBOURNE NIGHT TRAM // NEW WEEK, BACK TO WORK.

En video jag gjorde för någon dag sedan. Enjoy!
 
Monday 09:08
 
- Shit vad tiden går snabbt här. snart har vi bott här i en månad. Det känns det verkligen inte som..
Vad står på schemat idag då? Daniella sover ut och jag vaknar tidigare för att jobba som vanligt. Det blir fem dagars jobb enna veckan idag. Ska räkna ut hur många timmar jag jobbade förra veckan med det är helt klart heltid. Daniella jobbar näst intill heltid.
 
Denna morgonen sitter jag i köket och lyssnar på gimmeindie-radion och käkar havregrynsgröt med bananer, äpplen och kanel. Idag lär jag jobba över 10h igen kan jag tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0