ROOFTOP BAR.

Ph: Rooftop Bar with Daniella, Q & co.
 
Tisdag 23:02
 
- Back from work. Blev en kortare dag än planerat då det inte var överdrivet mycket att göra.
Jag ägde den andra bartendern när vi skulle göra en varsin drink som manegern skulle testa sen. Hell yeah!
 Tog en power walk hem från jobbet vilket slutade med att jag tog en omväg och promenerade i 50min. Dock satte min benhinneinflammation igång efter 15min så jag ska nog satsa på att hitta en billig cykel för att slippa välja mellan benhinneinflammation och dyra spårvagnskort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0