PIGGA DAGAR.

 
Fredag 14:05
 
- Äntligen har jag fått sova ut. Från och med ska jag satsa på att sova 8h varje natt, och idag klarade jag det.
Igår var jag någon timme nere på St Kilda beach med Fiorina från jobbet, jobbade över 10h, åt massa sallad och drack ice coffee, promenerade och mådde illa på väg hem från jobbet. Men jag fixade lite ordentlig mat på natten när jag kom hem med Daniella.
 
Idag har vi ätit en ordentlig frukost, lekt med grannens hund och tvättar kläder. Snart ska jag ta mig ner till jobbet och tjäna lite pengar är det tänkt och därefter hem och sova. Imorgon bitti ska jag på MMA träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0