PHOTOS FROM HOME // OUR FIRST MORNING IN MELBOURNE.

Ph: last dinner with mom and Kristoffer. // Flowers from Patrick. // Last cortado at Espresso Hous with Roxina.
 
Söndag 15:00
 
- Solen skiner i Melbourne och Trav fixade frukost till oss när vi sovit ut.
Sen dess har vi mest hängt i köket, druckit kaffe, Trav har förberett inför middagen och lärt oss när det ska vara AM och PM.
Idag ska det vara 26-29 grader och det är fortfarande bara vår!
 
Gatan i området South Morag som Trav bor på ser ut som i Desperate Housewives. Klagar inte. ;)
Nu ska vi byta om och därefter drar vi till St Kilda som är området närmst stranden för att träffa några av Travs vänner och hänga lite. Därefter ska vi hämta nyckeln till vårt nya hem mitt i stan. Sedan bär det av tillbaka till Travs hus för välkomstmiddag med hans familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0