MIXED UP FROM THE FIRST WEEK // EARLY X-MAS GIFT TO MY SELF.

Ph: Blandade bilder från första veckan i Aussie.
 
Tisdag 11:32
 
- Äntligen fick jag sova ut igen. Idag börjar jag jobbet på eftermiddagen vilket betyder att jag kunnat unna mig lite znooze i sängen.
Idag har jag även lovat mig själv att göra en sak jag längtat efter länge. Jag ska skriva in mig på ett av Australiens finaste och lyxigaste gymcenter som ligger med 5min gångavstånd från jobbet! Det är så sjukt stork och fint. Kommer givetvis visa bilder någon dag.
 
Ska även försöka träna en stund innan jobbet.
Men nu ska jag fixa frukost och sedan dra till träningscentret. Det ska bli en tidig julklapp till mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0