MEDITATION GATHERING.

 
Söndag 21:37
 
- Sundays is all about chillin. Efter en lång natt och morgon hoppade vi in i våra shorts, flippflopp, linne och solglasögon och begav oss sedan till Woolworths för att handla lite mat.
Därefter drog vi på Meditation Gathering.
 
Kl 5:00pm började vi med Kirtan Meditation, yoga meditation och sedan vegetarian dinner. Det var även en föreläsning om spiritual insights och därefter ballade det ur och alla hippies och gypsies blev galna och släppte loss. Men det var en skön avslutning på söndagen som höll på ända till 8:30pm.
 
Nu ska jag fixa ansiktsmask, te och sedan ska vi kolla på new Girl tills vi somnar. Imorgon är det jobb som gäller igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0