MEDITATION & FREE FOOD.

Ph: Efter meditationen på Yoga & Meditation Center i vårat område. // Jag åker spårvagn till menyträningen. // Daniella och pizzan vi fick från vår vän Marco för två dagar sedan.

Lördag 11.28
 
- Hej världen. Det är fortfarande dåligt väder här i Melbourne. Molnigt och 17 grader...
Igår blev det massa vinprovning och jag tror vi smakade å 8-10 olika viner. Några av oss hade bara ätit frukost så vi blev lite fnittriga men jag hällde ständigt i mig vatten för att kunna fokusera någorlunda, haha.
 
Efter det fyllde jag upp vårat nya vinrum, vi putsade massa glas och sedan kom chefen in med käk efter kl sex på kvällen. Underbart gott!
 
Snart ska nyduschade Rebecka och Daniella till affären här i närheten för att kolla om de har något smakprov på massa gott som sist och sedan blir det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0