GOODNIGHT 08:00.

 
Söndag 14:53
 
- Oj vilken natt. Jag och Daniella jobbade till efter 01 därefter bar det av till China town med jobbet där vi käkade mat och drack vin. En bar med jobbet och ett rave-ställe senare satt vi på tramet hem. Stället stängde kl 07:00 och vi däckade kl 08:00 i sängen.
 
Tur att jag är ledig idag. Men Daniella är t.o.m. ledig imorgon med då jag jobbar sönder. But ''I need a dollar, a dollar is what i need, oh ho!''
 
Nu ska vi fixa lite frukost och sen gå och handla mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0