FROM BRUSSELS TO ABU DHABI.

 
Måndag 00:05
 
- Mina damer och herrar.... en bildbomb från Bryssel, Abu Dhabi och några flygresor emellan!
Bilderna får tala för sig själva. Allt från en dinosaurieliknande Becka, vackra moln, lyxflyg, flygmatsmenyer och världens sötast unge i Abu Dhabi.
 
Efter en promenad på St Kilda vid stranden var det dags för välkomstmiddag hemma hos Trav och hans familj. Därefter körde han oss till vårt tillfälliga hem som vi kommer ha i ca två veckor.
 
Vi har träffat alla våra rumskamrater som vi delar huset med och vi delar en våning med en annan kille.
Han även ta en snabb promenad i området. Nu ska jag försöka skriva ut mitt CV och sedan ska vi lägga oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0