FREE FOOD.

 
Söndag 11.56
 
- Well hello headdake, again. Hade en finfin utekväll efter våran tredje arbetsintervju, husvisning och gratis mat.
När vi handlade på våran supermarket hade de ett litet tält med provsmakning, men det är inte som det brukar vara i Halmstad. Då får du smaka en eller om du har tyr så lyckas du ta två utan att de kollar konstigt på dig.
 
Här hängde vi vid tältet och det var så mycket gott de bjöd på. Två olika meloner,körsbär, vindruvor, dougnats, bröd doppat i någon tzatziki liknande röra, två olika varianter och pita-pizzor, ostar, tigerräckssoppa o.s.v.
Ni hör ju själva hur fantastiskt det låter! Och de ber en att bara ta mer och mer så jag löd givetvis och tryckte i mig massa gott.
 
Det var rena himmelriket för oss fattiga invandrare. Påväg hem senare mot eftermiddagen passerade vi en konstutställning och även där bjöd de på massa gott. T.ex tre olika chipssorter, choklad, Oreos, vin, godis, bröd med olika dippsåser, soltorkade tomater, oliver, ostar o.s.v.
Vi lämnade visningen mätta och belåtna.
 
Nej, nu blir jag så sjukt hungrig när jag tänker på att mat. Behöver frukost och kaffe nu!

Kommentarer
Postat av: Antonia

Ååh, vilka härliga foton!

Svar: Sv: tusen tack tjejen! Kul att höra. :)
Paparazzibecka

2012-11-11 @ 23:37:56
URL: http://melkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0