DET BÖRJAR LÄGGA SIG PÅ PLATS.

 
Onsdag 23:47
 
- Den första 1.5 veckan koncentrerade jag och Daniella oss på att fixa viktiga saker som bank, tax file, jobb, boende och dylikt. Nu har det mesta lagt sig på plats och jag jobbar som aldrig förr. Och att vi båda skulle få jobb på ett av de kändaste compay utan att veta om det hade vi inte heller planerat. Men vi klagar inte. Dock är allergin för jävlig och jag sliter på jobbet. Som tur har jag en del sköna arbetskamrater.
 
Nu ska jag hoppa in i sovkläderna och kolla på någon serie tills Daniella kommer hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0