SO FU*KING STRESSED OUT.



- Förlåt för dålig uppdatering. Det är så äckligt stressigt just nu. Egentligen har jag inte ens tid att blogga men för bli ett snabbt inlägg.

Imorgon är det balen som gäller för min del vilket betyder fullt upp med hår, smink, planering o.s.v.
Jag vet hur jag ska ha mitt hår nu tills imorgon och hopas på att jag lyckas fixa det tillräckligt bra för att känna mig nöjd och fin. Och viktigast av allt, att det ska hålla! Åtminstone till middagen på Hotell Tylösand efter röda mattan.

Jag har även fixat allt i foto och var nere i fotokällaren på skolan i förmiddags för att lämna in allt. Nu sitter jag med ett av de två sista stora arbetena. Betygen ska vara satta på måndag och imorgon är det ju balen. Vilket betyder att jag sliter sönder idag.



MUSIC:
Best Friend
Best Of You
Bette Davis Eyes
Better Man
Better Together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0