PHONE PHOTOS // FEELING LIKE SHIT TODAY.



1-3. Carro, Julia, Sandra och jag på krogsöndag. 4. Mårtensons krogsöndag. 5. Jag innan jobbet. Lagom taggad? 6. Sofias hund hindrade mig från att blogga. 7. Väskan packad till skolan. Inte varje dag den ser ut såhär? 8. Studentesten sög, och då passade jag på att lura med mig några till hörnan. En av de blev det fotoglada Philip, eller..?

- Idag mår jag skit. Förlite sömn, förmycket stress skulle jag gissa på.
Har haft så ont i ögonen hela dagen och de är lagom blodsprängda. Mandlarna mådde inte heller bra inatt.

Efter att jag tvättat bort min nya ansiktsmask som mamma tog med sig från Polen idag så ska jag fan lägga mig.
Imorgon har jag lovat mig själv att vara duktig och skriva lite till skolan. Hoppas bara jag mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0