SLUT PÅ SÖTT.



- Från och med nu ska mamma sluta baka goda pajer och kakor och vi ska inte köpa så mycket onyttigt.
Sorgligt nog tog jag nyss två rutor Marabou men sen får det räcka.
Imon 15min är jag på gymmet och svetta i mina nya löparskor.

Jag och Chicca satt på gatan mellan min och hennes lägenhet i 1.5h då vi bara snackade massa tjejsnack och flummade. Det hände så många random och sjuka grejer på en och samma plats på väldigt kort tid. Skrattade så att kinderna gjorde ont. Och gatuhäng kommer det bli mer av när det är så fint väder som idag.

Nu drar jag och bränner lite kalorier.


Kommentarer
Postat av: k.

Gillar dina mat-inlägg faktiskt, inspiration ♥

2012-05-03 @ 22:19:08
Postat av: kaffehörnan

Nu får de vara nock

Ha en fin fredag

2012-05-04 @ 10:31:43
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en fortsatt fin fredag! :D

2012-05-04 @ 13:05:06
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

låter kul :) vad händer ikväll? kramis

2012-05-04 @ 17:29:12
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0