PROM 2012.



- Jaha, då är man utvilade efter ett dygns festligheter.


Vi började med att dricka champagne och äta jordgubbar hemma hos Victor med ett gäng vänner. Sedan tog vi bilarna till Tylöbäck, hängde där ett tag och sedan drog vi mot Tylösand för att ta plats på röda mattan och därefter mingla, fotograferas, äta, dricka och festa på Hotell Tylösand och Leffes Louge.

När de stängde kl 03 tog vi alla bussen till stan och därefter åt vi frukost på skolan kl 04 och även där hade vi fest i Medieteket. Det slutade med att jag och några från min klass däckade uppe på Medieteket på golvet i ett hörn.
Sedan var jag tillbaka hemma på mitt rum kl 06 då jag slocknade på en sekund.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram

2012-05-29 @ 17:52:08
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0