OFF TO THE PROM.



- En av de största dagarna på länge är här!
It's time for prom!!
Jag kan avslöja att jag kommer bära en lång och tunn rosa klänning på röda mattan. Det blir nog den simplaste klänningen av alla, men som jag tidigare sagt så är klänningar och glamour inte min grej.
Till klänningen blir det ett par svarta 14cm höga klackar och nedsläppt vågigt hår. Min snygga balis kommer antagligen ha kläder från Filippa K om jag inte mins fel.
För er i Halmstad säger jag: Tylösand kl 16-18, ladda kamerorna för nu är det Sturegymnasiet och friskolornas tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0