SM KVAL I ÅRETS BARTENDER // AFTERPARTY // TODAY'S "CHECK".



- Pressfruckost med JC & Wrangler, CHECK
- Lunch & intervju med Top Model Klara, CHECK
- Kolla obehagliga Big Brotherklipp på kontoret med redaktionen, CHECK


Bilderna ovan är från söndagen då det var SM Kval i Årets Bartender.

Egentligen skulle jag vara med och tävla i Halmstad och representera Mårtensson.
Men är ju bosatt i Stockholm ett tag. Så istället drog jag och kollade kvalet här i Stockholm då två av mina bartenderlärare samt två kompisar som var med och tävlade.
Givetvis gick mina lärare vidare och tog hem vinsten. Nu gäller det bara att hålla tummarna inför finalen!

Kos-EBS gänget på bilderna under tävlingen och efteråt då vi firade med party på b.la PURE och East.

Kommentarer
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

låter kanon :D

hur mår du ? :)

hoppas du får en underbar dag :D

2012-03-09 @ 08:38:42
URL: http://mezei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0