FINEST AWARDS '12 PT3.



- Finest Awards last part of photos.

Sitter på kontoret och har bar druckit en kopp kaffe. Eller rättare sagt cappuccino. Det är helt sjukt.
Vid den här tiden brukar det vara två eller tre koppa i magen. Jag börjar även bli hungrig igen..
Tur att jag har med mig passionsfrukt och en yoghurt.

Ska fan ta och lämna datorn på kontoret över natten så jag inte sitter och leker med bilderna ikväll och lägga mig kl 00:00 är mitt mål. Kommer jag klara av det? Det är en annan femma.

Diego har inte kommit hem från Norge än, så det blir min andra kväll själv i lägenheten. Men det klarar jag. Är sjukt trött så ska dricka max en kopp kaffe till och sedan får jag klara mig så jag somnar snabbare tonight.

Nu ska jag fortsätta skriva frågor till den kommande intervjun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0