FINEST AWARDS '12 PT2 & FLYTTEN.



- Sådär ja. Nu flyttar jag till Stureby där Diego och Alex bor. Kommer dela lägenhet med dessa två grabbar i två veckor. Dock finns det inget internet där så får klara mig på den tiden jag har på kontoret. Kanske är bra då jag inte blir så besatt av internet tro (?).
Nu ska jag ta mina sista saker, ta t-banan, leta efter en livsmedelsbutik och sedan hem till lägenheten.

Ni får nöja er med detta bilderna från Finest Awards från förra veckan fram tills imorgon och sedan får ni mer nice bilder när jag är tillbaka på kontoret.


Kommentarer
Postat av: Julia

Du har en jättebra blogg! :)

2012-03-08 @ 10:03:39
URL: http://myownwaybyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0